top of page

Organisatorisk modenhedsmodel

Outsourcing er en almindelig praksis i mange virksomheder, men succesen i udlevelsen at aftalerne afhænger af virksomheden og deres sourcing partners organisatoriske modenhed.

​

Modellen omhandler, hvordan parterne kan arbejde med organisatorisk modenhed på fem modenhedsniveauer. Modellen fokuserer på syv væsentlige områder i outsourcing: strategi, styring, kompetencer, handlinger, personlig tilfredshed, relationer og effektivisering, som kan hjælper parterne med at identificere indsatsområder, der kan forbedre deres nuværende modenhedsniveau.

axecom org billede2.JPG

Ledelsen i virksomheder i dag, søger hele tiden efter effektiviseringer for, at opnå en bedre resultater og samtidig minimere deres risici. Organisatorisk modenhed skaber indsigt og målingsmetodikker, der gør parterne i stand til, at se på outsourcing i et nyt perspektiv og derved gør det lettere og mere robust, at navigere ens outsourcing.

Kom med på rejsen og oplev I kan opnå en stor indsigt ved en mindre indsats, via enten interviews, workshops eller spørgeskemaer. 

bottom of page